Nemusíme být žádnými odborníky, abychom na ulici rozeznali auta těch, kteří se o ně starají, od těch, jimž je stav jejich vozidel lhostejný. Jistě, nejdůležitější by bylo posuzovat v tomto ohledu to, co se skrývá převážně pod kapotou, na čem záleží funkčnost a bezpečnost takového vozidla především, ale i navenek často poznáme, kdo se stará a kdo ne. Protože dokážeme bez problémů rozeznat třeba auto otlučené a pomačkané od neotlučeného a nepomačkaného, poznáme kvalitní barvu od té staré oprýskané, poznáme čistotu od špíny, dokonalost povrchu od jeho poškrábání. A nejednou se tak jenom letmo podíváme na něčí vůz a hned víme, jaký je asi jeho majitel. Zda je tento pečlivý a starající se, nebo jde naopak o ignoranta, který jenom užívá své vozidlo, dokud se mu toto nerozpadne.
A přiznejme si, že se obvykle pozná dokonalost takového vozidla už na první pohled i podle zdánlivých maličkostí. I když má někdo třeba naleštěnou kapotu, čistá skla a podobně, mohou dojem rázem pokazit třeba i jenom opomenuté nedokonale vypadající disky na kolech. Když jsou tyto poškrábané, otlučené, s pouhými zbytky oprýskané barvy, nedělají dobrý dojem a kazí i celkový vzhled vozidla. A dokud se nedají do pořádku, nelze se takovým autem moc pyšnit.
A tak je v mnoha případech zapotřebí renovace alu disku. A to pochopitelně nejlépe ta profesionální, na kterou je ve všech ohledech naprosté spolehnutí. Jsou to totiž jenom vším potřebným vybavení profesionálové, kteří dokážou dělat i s jenom zdánlivě banálními disky pomalu zázraky. Dokážou z nich odstranit deformace, dokážou je zbavit původní barvy a natřít je některou z mnoha různých barev, dokážou je naleštit, vypískovat, balotinovat, nalakovat. A jaký je potom dojem z takto renovovaných disků? No jaký asi? Dokonalý přece. Takový, jaký by měl být, aby se motoristé nemuseli za vzhled svých vozidel stydět.