K úspěchům na internetu jenom pouhé pořízení si nějakého webu nevede. Jistě, bez toho to také určitě nejde, jenže skutečnost, že si někdo takový web zřídí, ještě není vůbec zárukou, že se tím aspoň něčeho dosáhne. A o úspěších se tu určitě nedá mluvit, ty se automaticky nedostaví. Těch se musí dosáhnout, a to tím, že majitel webu udělá pro tento vše, co se jenom udělat dá. A co to znamená? Především optimalizaci pro internetové vyhledávače.
Když chce zkrátka někdo provozovat úspěšný web, třeba s úmyslem na něm podnikat, musí se postarat o dosahování žádoucí návštěvnosti. Musí zajistit, aby web sledoval vždy dostatečný počet lidí a aby se z těchto stávali v dostačujícím nebo raději víc než dostačujícím počtu zákazníci. Ti, kdo tu za to nabízené budou utrácet peníze.
Jenže na rozdíl od pořízení si webu není zajištění si jeho návštěvnosti nic jednoduchého. Když se odkaz na takový web objevuje v internetových vyhledávačích až někde na chvostu, za spoustou konkurenčních alternativ, sotva ho někdo navštíví, a když se tento třeba vůbec ve vyhledávačích neobjeví, je to teprve špatné. A na tom je potom třeba určitě něco změnit. A tím, co dokáže nejefektivněji zajistit obrat k lepšímu, co se návštěvnosti webu týká, je SEO (optimalizace) pro Google. Tou se totiž zajistí posun odkazu směřujícího na onen web ve vyhledávačích vzhůru, tam, kde hledají lidé na internetu většinou, a když má onen odkaz tak dobrou pozici, je nepřehlédnutelný a návštěvníky lákající.
A tak musí všichni, kdo chtějí být na internetu úspěšní, optimalizovat. Musí sázet na SEO online, aby si zajistili, že se jejich web neztratí mezi dalšími nabídkami, ale že bude navštěvován a využíván. A je jasné, že svěřit takovou optimalizaci do rukou odborníků je to nejlepší, co může provozovatele nějakého takového webu napadnout.